Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
    По-добре не си и взимай Монбат, моя на половин година даде фира сега в студовете. 1.9 16в е мотора, 75-ца май беше...
    Гаранцията, смениха ли го?
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      -1 за Монбат.Едвам си изтика гаранцията,и се скапа.После сложих един Fiamm,който успя да си удвои гаранционния срок(изкара 4 години).Сега съм с Varta повече от година,пък ще видим...
      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

      Comment


      • #18
        И аз знам няколко случая с Монбат скапали се веднага след гаранцията при изправни коли. Бош не си купувайте, според мен са пълни боклуци тези, дето ги продават тук. Даже имах и проблеми с гаранцията при Киров

        Comment


        • #19
          Аз на моята сложих някакъв немски, за който няма информация никъде- Volt craft, 80 ампера с 800 стартов ток. Голям е точно колкото 77 амперова варта и се побира точно до милиметър. Акумулаторът е AGM с 4 години гаранция и ми струваше 200 лв с връщане на стар. В сегашните студове се представи много добре, но все пак е на няколко месеца, но ако си изкара гаранционния срок ще съм доволен, защото досега колкото акумулатори съм имал, винаги малко след края на гаранцията и издъхват. Затова съвета ми е колкото повече гаранция, толкова по- добре.
          94' Fiat Punto 1.2 Rosso Swift
          03' Alfa Romeo 156 SW 2.4 jtd Nero Metallico

          Comment


          • #20
            Дори всичко да е изправно в колата и акумулатора да е най-скъпият, при недозареждане е възможен процес на сулфатизация. Която е необратима.
            За това трябва периодично да се дозарежда.
            За това издъхват.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Дори всичко да е изправно в колата и акумулатора да е най-скъпият, при недозареждане е възможен процес на сулфатизация. Която е необратима.
              За това трябва периодично да се дозарежда.
              За това издъхват.
              Ама и зарядното има значение

              Comment


              • #22
                Зарядното има значение до толкова, колко бързо ще го зареди, сега си зареждам 100 амперовия със зарядно 0,3 А.
                Колата не ми е спешна и се зарежда за няколко дни, колкото по бавно, по-добре
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Точно там 780 беше на 185лв. декември
                  Ако е под 190см височина какво правим с ремъка за захващане ?

                  Comment


                  • #24
                    Подлагаш нещо, моят има алуминиева пластина.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Гаранцията, смениха ли го?
                      Оптимист съм и съм го включил да се зарежда.. ще пиша след няколко дена.
                      Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                      Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                      Comment


                      • #26
                        Аз съм със ZxZ и чесно казано първата година се държеше по-добре. Сега зимата на по-студено време върти бавно за 75 амперов акумулатор, но съм го прежалил вече.
                        Last edited by mell0; d.m.y г., 13:35.
                        Fiat Bravo II 1.4 16v

                        Comment


                        • #27
                          Не е задължително при минусови температури причината за бавното въртене да е в акумулатора. При масло 10W40 върти по-бавно, отколкото при 5W40.
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #28
                            Има значение и стартера, на една от колите е нов и върти изключително леко, в сравнение със стария.
                            Има значение и дали се кара всеки ден и на какво разстояние.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Ivaelo Покажи съобщение
                              Точно там 780 беше на 185лв. декември
                              Ако е под 190см височина какво правим с ремъка за захващане ?
                              Тоя ремък е бошлав. Акумулатора го държи долу скобата

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Тоя ремък е бошлав. Акумулатора го държи долу скобата
                                Държи го и ремъка и скобата,не говори празни приказки !Щото вече съм изморен от глупостите който продължават да се пишат в тоя форум !
                                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X